Intézze elektronikusan

Intézze elektronikusan

A gazdálkodó szervezetek számára 2018. január 1-jétől kötelező a Cégkapu használata. A NISZ Zrt. Cégkapu szolgáltatása 2017. december 1-én indul.

A gazdálkodó szervezet regisztrációját ezen az oldalon online módon lehet kezdeményezni.

Cégkapu-regisztráció folyamata:

  1. Cégképviselő vagy a meghatalmazottja
    • bejelentkezik az alkalmazásba,
    • kiválasztja a regisztrálandó cég cégformáját,
    • megadja a szükséges adatokat (a meghatalmazottnak egy regisztrációs űrlapot kell kitöltenie, ahol el kell végezni a szükséges elektronikusan hitelesített dokumentumok csatolását).
  2. A regisztrációs alkalmazás kapcsolatba lép az érintett közhiteles nyilvántartásokkal és ellenőrzéseket hajt végre.
  3. Eredményes regisztráció esetén az alkalmazás eltárolja a regisztrációs adatokat, és elektronikusan hitelesített visszaigazolást ad.

Jogszabályi háttér: Az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet 89-91. §-a.

Súgó és használati feltételek »